Svårstartad..

Höll på att försova mig imorse, 2:a dagen illa! Mobilen minns jag inte ens att den ringt,
6:00 ringde min extra klocka, 1 sek senare var jag uppe å stressad som den,
men jag hann med bussen tack å lov!

VFU:n idag har varit riktigt bra, jag trivs grymt bra!
Fått höra av en patient idag att jag är duktig + att min handledare sa: "Du lär dig väldigt snabbt va?!",
sen har hon berömt mig till dom andra å sagt att jag är välkommen att göra min slutpraktik där,
som är i termin 6. Det kan jag gott och väl tänka mig!

Har en examination imorgon i skolan, en praktisk,
inte varit så duktig och läst på dit, men kvällen/natten är ju ung än...
Känner dock ingen motivation vill bara ligga å dega i soffan.
Men efter detta inlägg SKA jag köra igång hårt!!!

Är fortfarande förkyld, slem och torrhosta,
men ska nog ta en promenad imorgon + ett pilates pass.
Kom igång så bra med träningen innan tentaperioden, och efter den blev jag sjuk =
har inte tränat på snart 3 v :( Inge kul alls... behöver mina kickar jag får från träningen!

Leeedig imorgon, har helgen på sunderbyn, så blir ingen buuun för mig :(
men vecka 39 då!!!

Nej nu måste jag verkligen sätta igång hära....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0