Where you gonna go, where you gonna go, where you gonna sleep tonight?!

Lite vin blir det allt ikväll :)
Jag å Sussa tjuv började lite, små smuttar lite nu bara. Sen blir det att öppna upp flaskan på riktigt :)
Men denna fest ska inte bli ngn repris på senaste, dags att lära sig av sina misstag :( :S

Jobbet gick bra, ganska snabbt faktiskt, tack Sascha för bytet ;)!!

Åh blir så irriterad ibland på en massa saker.. Men t.ex. folk som verkar ha en massa skinn på näsan, å sen törs dom inte säga det till en öga mot öga.. Säg det till mig ist vad du stör dig på (?), så slipper jag bli irriterad i onödan!! :S

Fest hos Theres ikväll, tror d blir riktigt nice ;) Kanske ses ute?!

Kvällens låttips: Amy MacDonald - this is the life




Kommentarer
Postat av: TesssG

Klok kvinna du är;) kommer att sakna dej!! ska skaffa mig en blogg så jag kan ventilera lite, en del skriver visst vad som helst?? tycker de borde tänka på sin position å att de kanske har tystnadsplikt men men.. en del vet tydligen inte ens vad det innebär!! love yaa

2008-09-22 @ 20:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0