Cant sleep.

Irriterande yes. Tror jag grubblar för mkt.
Blir i alla fall ingen fjällen, åker hem istället. Hade först tänkt stanna i Luleå och gå på Emelies fest, men har inte pengar att vara i stan + att jag vill hem till mami å papi å lillebror (nog för att man aldrig typ ser skymten av han :P).

Ska ringa imorgon eller fre och boka tid för färgning i Sthlm. Hittade en bra frisör där som har 40% i studentrabatt, låter bra. Ska färga ett mellanting av de jag är nu och jag som blondin. Lär nog kosta en del fastän den där rabatten, men får minska på shoppingen då bara. Fick ganska mkt nytt av mina bonuscheckar från H&M så jag klarar mig nog ett tag iaf!!

Just kokat ägg idag till frukosten imorgon, nu kokar jag potatis, Tänkte göra falukorv + potatis imorgon, blev sugen på det när Sussa gjorde det idag!

Jag vet inte om de är mig det är fel på eller andra? Har en lite "stör period", känns som att ingen bryr sig typ förutom om sig själv, aja är väl så det ska vara? men blir less när folk blir elaka. Fattar inte att vissa behandlar mig (andra) exakt så som dom själva hatar att själva bli behandlade.

Skolkade som sagt från skolan idag, orkade inte träffa folk kände jag. Men imorgon blir det skola, sen tacosmiddag hos Annie. Sen promenad med Emma, hon ska sova hos mig :)


Ungefär som Beyonces hårfärg skulle jag kunna tänka mig men med lite mer blonda slingor i, vad tror du??

Kommentarer
Postat av: Annie

jag kan tänka mig hennes pattar ist :)

2009-04-02 @ 09:26:27
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: Linda

Det blir nog snyggt de.

2009-04-02 @ 12:57:07
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0