Dags att komma ut igen.

Min idetid vill jag inte prata om,´gick inte att sova så bra iaf. Är nog för ljust för att gå i ide nu!!

Måste bara skryta lite:

Underkända resultat

Du är inte underkänd på någon tentamen.

Yeee. har fått veta nu 2/4 tentor som jag skrev, och dom klarade jag vilket känns såååå skönt. Var 2 gamla omtentor som jag dragit lite på men nu är dom borta!!

Helgen har varit riktigt lugn, i fredags var det mys med film. I lördags sov jag hos Sussa. Bortsett från detta har jag jobbat.
Sthlmsresan närmar sig, på onsdag bär det iväg!!

Har inhandlat dessa sötingar förresten:


Kommentarer
Postat av: Maria

Ååå, vilka snygga skooor! Grattis till tentorna oxå! KRAM.

2009-04-20 @ 22:13:09
URL: http://mariiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0