En för alla, alla för en!!

Hihi... Ska inte avslöja vad, men ngt jag Emelie och Madde gjort idag :P

Emma är hos mig nu, duschar. Jag sitter å väntar på min tur så tänkte snabb blogga lite.
Varit på en prom runt Gultza och sjön idag, först med Emelie sen med Emma.
Middag hos Annie idag. Tacosen i halsen har just börjat vandra ner mot magsäcken, den blev som full, fanns inte plats åt allt :P Men gott var det :D

Fredag imorgon och det innebär heeelg :D Fast inte riktigt, jobbar. Sen söndagen blir det att åka hem. Farsan fyller 60år på tisdag, åker hem sen på kvällen. Tur att bussen tar tung last :) Praktik på sunderbyn på onsdag, sen hets skriva en uppgift, sen åker jag hem på torsdagen igen och stannar till måndagen. Har jag kanske skrivit detta redan?? Hmm.. kanske minns inte, ibland är mitt minne som sagt som en guldfisk om inte värre....................

Imorgon lämna in mobilen, har en mobil nu, men batteriet är cp så bara viktiga sms och telefonsamtal får skickas/ringas till mig ;)

Bokat tid för färgning nu, blev den 21a tror jag det var.. funderar nu på att kanske boka tidigare, vet inte om jag kan vänta så länge????



Kommentarer
Postat av: Linda

Två promenader är riktigt duktigt, men de väger inte riktigt upp.. men nästan ;) hehe.. de är ju nyttigt på ett annat sätt ;)

2009-04-03 @ 11:48:40
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Linda

Snäll du är då som inte ens har länk till min blogg.. Duger jag inte att länka till eller :p haha

2009-04-03 @ 12:01:02
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0