Home sweet home?

Åkte till Armas efter jobbet i söndags. Mamma kom och hämtade mig = slapp bussen yeah!! Inte gjort så mkt hemma, typ nada. Har iaf fått åka lite skoter, sett på när bror visat hur man ska fiska och såklart badat riktig bastu! Idag fyllde pappa iaf 60år = ätit en massa. 1:a smörgåstårtbiten var god resten hade jag nog klarat mig utan :P

Jaha skönt att vara hemma, slipper gå ut och frysa häcken av mig varje gång jag ska på toa iaf. Längtade som tillbaks till min lägenhet när jag var i Armas, men nu när jag är här vill jag tillbaks.. aja på torsdag åker jag tillbaks iaf. Då kanske det blir utgång? en tur i slalombacken? haha, vi ser ju. Blev lite "sur" när jag fick kommentaren, nå anna kan iaf sola. Jag KAN faktiskt åka slalom sådeså :P Har bara inte kvar ngn utrustning :P

Nej ska packa upp nu................


Kommentarer
Postat av: AH

Jag har fixat utrustning åt dig nu så du får visa vad du går för; Slalom, snowboard, snowblades, längdskidor..ALLT! ;)

2009-04-07 @ 22:31:16
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vet att du kan, har åkt med dej :D

2009-04-08 @ 13:11:14
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0