2 dagar kvar till tentan.

Har som haft ett plugguppehåll i 3 dagar nu, så nu blir det verkligen hårdplugg dessa sista 2 dagar!!

Vaknade vid 7 tiden i morse av att jag hade ont så steg upp och tog mig lite medicin sen somnade jag om till 12!! Seriöst man sover som en stock på dom där tabletterna. Dock har jag drömt ngn konstig mardröm i natt som jag inte alls kan minnas nu, lika är väl det :P

Nej ska börja plugga nu, håller på att avsluta min frukost bara, godis och ostbågar + pepsi max :) är ju helg ;)

Gårdagen hängde jag med Emelie, frukost/lunch på stan, sen lite stan, sen ja jag vet inte vad vi gjorde riktigt, men tillslut var kl 00 iaf. Vi såg en bra film iaf, 6ans, Djävulens advokat :) Emelie fick även öva sig på sår. Fick ut en massa var, fatta läkaren som först tänkt SY IHOP såret. Jävla amatör.

jaja nu pluuuuuuuuuuuuuuuuugga :D


Kommentarer
Postat av: Hottie

duktig du är på att plugga! imorrn kommer jag och förstärker!! hihi. ät inte upp alla mina popcorn nu ;)

2009-08-23 @ 16:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0