Jag har dom bästa.

Hade det mkt bra i stugan, pluggade lite, badade bastu varje kväll åt gott och bara tog det lugnt. Onsdagen vaknade jag dock mitt i natten av att jag hade svin ont i armhålan. I typ ren desperation steriliserade jag min pincettt och området som skulle snittas. Tyvärr gjorde det alldels för ont + att pincetten var för slö. Så trycket kunde inte lättas på, lyckades dock somna om iaf. På torsdag for jag och mamma till Ikea, små hanlade lite där hittade "smarta" grejer. Dvs förvaringssaker, bl.a. en till toan. Behöver inte vara fult att ha förvaringssaker i lägenheten.

Fredag morgon kl 6.10 ringde väckarklockan och efter att pappa gjort lite morgonärenden började vi åka mot Luleå. Ja, hade ju haft lite ont i armhålan där, fick lite ljumsken flaschbacks och ringde till VC bara för att se vad dom skulle säga. Hade ju haft den sen måndag, så den var ju inte alls lika aggressiv som den i ljumsken, ingen fara trodde jag. Haha jojo var tvungen att komma dit, fick en tid på 25 min och blev ett akutfall (eehh??) jaja. GIck därifrån med ett stortbandage i hal armhålan, lite mindre var i kroppen, pencillin och smärtstillande i handen. Denna gång bad jag om riktiga smärtstillande, dock hjälpte dom lite sisådär. Eller allt beror på doseringen :P Fick ringa jouren igår kväll, hade sååå ont, halv överarmen och typ hela vänstra revbenssidan, fick ta mer tabletter än dom ynka 3 st dom läkaren ordinerat. Och jag sov som en stock från 2 till cirka 8 tiden, sen more pills sen sov jag tills nu. Känner mig utvilad!!

Gårdagens rosor får ju Emma lätt! Sussa lätt! och Emelie lätt! Känns bra att ha så bra vänner när man inte är på topp själv! Och ni ska bara veta vad jag och Sussa ska göra idag, vilken tjänst hon ska göra mig haha ;P


Kommentarer
Postat av: sussa

Puss på dej sötis!! :) å tack för rosen ;) hihi

2009-08-22 @ 13:50:07
URL: http://sussnanna.blogg.se/
Postat av: Annie

Nog vet jag, hihi ;) Synd att jag missar det :)

Hoppas det går bra!

2009-08-22 @ 17:16:06
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack sötunge ;)

2009-08-23 @ 23:49:21
URL: http://ejmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0