Trivs som fisken i vattnet.

Välkomnades hem igår med riktigt god kycklingsallad med nybakta baguetter till :) Blev väääldigt mätt kan jag säga, lite för, så efter maten blev det soffläge, för att vakna upp lite mindre mätt och därmed orka med en glass ;) Badade bastu igår, så mysigt nu när det är mörkt och kallt :D riktigt skönt var det också!

Nu är jag faktiskt hungrig, trots gårdagens, frossande! och ska snart gå in till stugan och äta lite frukost för att sedan ta tag i dagens pluggande, blir nog gynekologi dagen till ära :P

Just ja.. denna klickade jag hem igår:


Ingår inte i shoppingförbud efter det är en utejacka, vill ha en "prasslig" en, men vet inte om jag vill ha en mer rejäl eller om jag ska vara snål och ta denna istället? Hjälp mig tack.... :(

Kommentarer
Postat av: sussa

Fiiin!! :) Såg inte så "varm" ut men kan funka ett tag...hmmm...

2009-08-18 @ 09:28:46
URL: http://sussnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0