Trött.

Blev knappt 7 timmars sömn så visst är jag trött idag. Dock hunnit med en massa redan så det är bra :) Men kommer nog att sova mig igenom bussresan!

Varit och kikat på en träningsmatta så det blir det definitivt att inhandla när lönen kommit! Mitt shoppingförbud gäller bara kläder :P Ett simkort ska jag också satsa på att köpa, blir iaf att simma en gång i veckan + träningen som jag tänkt köra på helex, styrke och kondition. Var och kikade på deras sida och såg att dom ska börja med Indoor Walking, det är ngt jag tror jag måste testa faktiskt :)!

Annars vet jag inte så mkt mer för tillfället, ska bli skönt att åka hem ändå! Kanske blir det ngt äventyr också beror på vilket humör jag är på ;) Blir Ikea ngn dag också, kommer hem fredagmorgon igen till Luleå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0