Då var det jul!

Jag har tänkt ha mig en riktigt god jul, längtar efter all mat och allt godis, nötter, frukt ja aaaaaaaallt :) Haft en lite tråkig kost innan jul, matlåda efter matlåda har jag betat mig igenom. Blääää!!

Igår hade jag bara en 2 timmars dag på SUS, nice, fick göra det jag kom dit för och ville göra (vilket var att sätta nål å dropp i en venport). For hem och åt lunch sedan hämtade jag upp Sussa och for på Willys och handlade upp min julklapp (ett presentkort)! Blev massa hudprodukter, hårfärg och rakblad och karra, sen var presentkortet slut, men jag var nöjd. Efter Willys började vi våran färd hem mot Ötå. Gjorde nada igår, riktigt skönt :D

Idag ska jag till Happis med Stina & Sandra, tror inte jag ska ha ngt men alltid kul med en liten tripp!
Smarta jag har glömt min mobilladdare i Luleå, yeee... Är typ säker på att jag la ner den i väskan måste ha missat att pricka in den i väskan eller nå? Jaja :P

Iaf så...är jag ledig till den 29:e, går kväll då skönt, sen dag den 30e och sen ledig till den 7e. Vecka två går jag 2-3 dagar sen är jag klar sjuksköterska (om jag nu blir G på praktiken :P )!!!! Ja dvs om jag klarat mina 2 sista tentor, eller får reda på resultatet ngn gång så att man hinner plugga till eventuella omtentor. Seg lärare!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0