Det goda livet!

Hittade mina mysbyxor när jag var i Happis, snacka glädje. Just innan Happistrippen ringde jag tom till Intersport i Boden för att höra om dom hade byxorna där haha, aja nu har jag dom iaf! Och dom passar mkt bra till min nya adidaströja jag fick i julklapp ;)

Igår åt jag, sen åt jag lite mer, lite mer, mkt mer och lite mer ungefär :) Hade jag gjort om dagen idag, hade jag ätit lite mindre godis och lite mer mat :P haha. Gott var allt iaf :) Slocknade mellan 21-22 igår, snacka matkoma, var dock tvungen att pallra mig upp för att se film med mor min. Efter filmen gick jag tillbaks till sängen igen och SOV :) Det tar på krafterna att äta!!! Vaknade kring 11 idag och var hungrig, nice :D

Fick ngr bra julklappar igår, jag är nöjd, lite kläder, pengar, en bok med massa cheesecake-recept (typ det enda jag riktigt gillar i fikaväg, tror mor min försöker få mig att börja baka?), en resväska (behövde verkligen en ny, och har planer på att året 2010 faktiskt ge mig ut på ngn resa, annars blir det 3e året i Sverige). Sen fick jag även 2 par fårskinnstofflor, jag bor ju i mina 24/7 när jag är inomhus, sover t.o.m. med dom, ibland ;), brukar använda mina tills det går hål under fötterna (vilket tar knappt ett år) så det var riktigt nice faktiskt :) Haha sen fick jag även en rolig sak från mamma, en killkalender, hon måste ha missat att jag åldrats till 25? ;) Kanske är 13 än i hennes ögon :) hihi.

Idag kommer Elin med familj hit för att äta middag. Blir potatisgratäng (grymt sugen på det!) omed nå kött och sallad till. Sedan ska jag iväg till Stina & Sandra för lite bastu. Blir hotellet ikväll, kan inte säga att jag är sådär enormt peppad. Mina nya myskläder och boken lockar nästa mer, men ut ska jag iaf! Känner bara att jag har varken energin till att dricka eller vara bakis........... well de blir nog bra :P

Nu ska jag gå och kika vad som finns i godisskålen, dags för ett litet mellanmål med andra ord!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0