Gott nytt år!

Kan ju börja med och säga att jag gick ut juldagen, även om lusten låg på 0 och jag kände att neej i år kommer jag faktiskt inte gå ut :P men trevligt var det iaf :)

Kom tillbaks till luleå på måndag med mamma. Vi åkte iväg tidigt (8), visste knappt vad jag hette när jag vaknade. Dagarna har rullat på med lite praktik, har 4 dagar kvar, sedan är jag förhoppningsvis sjuksköterska. Fått veta att jag klarade onlinetentan, riktigt skönt. Väntar ännu på njursjukdommar.

"Åkte" på jobb idag också, chill tid, 16-19.15, men med nästan 240kr i timmen så känner jag att jag lika gärna kan jobba eftersom jag inte direkt har ngr storslagna planer för idag. Har varit på stan, köpte mig en nyårspresent, en längre randig topp! Sen blev det även lite godis och cola, och pitabröd som jag ska ta och laga till mig någon dag! Tog även och hyrde mig en film som jag tänkt se idag efter jobbet och middagen. Med andra ord, kvällen blir lugn. MYS! Okej jag erkänner att jag var även på bolaget IFALL ATT! Men det tror jag inte, skadar ju dock inte att ha lite alkohol för andra oplanerade fester!

Nu ska jag ta och äta lite lunch och kolla dirty dancing!

Gott nytt år på er alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0