Julbord.

Dagarna bara passerar, hinner inte riktigt själv reagera förrän det är helg och man är ledig ungefär.

Igår gick jag A-tur på Sunderbyn. Fick besök när jag kom hem, sedan fick jag en middagsbjudning på Varvet som jag inte kunde tacka nej till. Grekiskpytt, riktigt gott. Kanske gör man det själv en dag, men då måste man handla. Inte min favoritsysselsättning. Och nu skiljer jag på att handla mat och saker från kiosken ;) Kring 23-tiden började jag traska hemåt, magen överfull. Skönt ändå att gå lite, borde ta en eller ngr promenader under julen efter all mat. En tanke iaf ;)

Idag har jag sovit ut!! Dock har sovkvalitén under natten varit sämst, så man kanske inte kan säga att jag sovit ut fastän jag steg upp kring 11? Varit på stan med Sussa och Linda, köpte massa små mini mini tetror från bolaget bara. Sen blev d lunch hos mig och lite prat. Nice! Nu ska jag snart hoppa in i duschen och börja fixa mig till kvällen. Ikväll är det julbord på Nordkalotten med Willys. Lina och jag har planerat in lite saker utöver, tror det kan bli en bra kväll! Linda ska nog även hjälpa oss, uppskattas verkligen! Lite av en räddare i nöden :).. Jobbar 12-19 imrogon, sen måste jag plugga, katastrofövning på måndag + att jag känner mig riktigt förkyld risig.. Men idag ska jag njuta, imorgon får jag ta smällarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0