Kallt!!

Idag är en dag jag inte vill sluta frysa verkar det som. Skållade mig själv nästan i duschen imorse, tillfällig värme. Kom just hem från skolan. Linda och Erik hjälpte mig att göra klart min powerpoint presentation. Så ännu en pluggsak jag kan boka av från listan. På tisdag är det dags att presentera den på FoU-dagen på Sunderbyn, kan ju inte säga att jag är direkt ivrig inför det.

Igår tvättade jag bort mina två ikeapåsar, storstädade lägenheten, handlade, gjorde plugg, och tog även fram julen. Jag har sjukt mkt julpynt, visst har jag vetat det men igår insåg jag verkligen det. Tog dock bara fram kanske en femtedel, måste orka plocka bort allt också sen. Som Madde sa: för två år sen hade du massivt med julpynt, förra året typ nada å nu lagom. Lagom får duga i år :) Bjöd även Madde på middag, kycklingklubbor med sallad, sen blev det lite fika med pepparkakor och choklad, måste ju få i sig kolhydraterna också ;)

Halvtidsbedömning idag, känns lite sisådär. Men är faktiskt riktigt bra att ha det så man får se vad man måste satsa mer på! Går kväll på Sunderbyn idag med andra ord.

Längtar till helgen, trots att jag jobbar ngr timmar på söndag. Det är dock sista gången detta år. Nästa gång lär nog bli den 16e januari! Fredagen inte riktigt bestämd vad jag ska hitta på, mer än att kvällen ska vara absolut pluggfri, lördag blir att gå på stan en sväng senare julbord med jobbet :D. Ev. utgång på Stuk med Lina också. Får se hur man tar sig från Nordkalotten bara. 

Ska ta och sova en timme nu innan praktiken så man är pigg och alert dom sista timmarna......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0