Varm choklad!

Julbordet satte igång suget för julmaten så varit och inhandlat lite julmat. Dock inte hunnit laga till något än, måste först kämpa mig igenom mina äckliga matlådor. Kan tillägga att jag tycker att alla matlådor är äckliga, oavsett innehåll!!

Har en minihelg nu fram till lördag kl 13.30 då jag går på igen. I samband med det går jag i ide. Tenta den 14:e och den 17:e och inte ledig från praktiken en enda dag, så det blir praktik och plugg plugg. Har som inte råd att kugga på en tenta nu så gäller att ligga i!

Ja vad gör jag vaken nu? Ville ha frukost helt enkelt haha. Mjukkaka som moster bakat med ägg och en kopp varm choklad till. Var gott, jag är tillfredsställd och ska nu lägga mig och sova för att sedan kicka igång pluggandet! Senare idag blir det att åka till Porsön, är bjuden på middag + kladdkaka med massa Polly i. Inte tackar jag nej iaf! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0