Frossa.

Idag är en dag som man ska stanna hemma ligga i sängen eller varva den med mys i soffan. Men icke, jag och Emelie tog oss till skolan. Sen blev det middag på porsön. Där bjöds det på kräftstjärtsgryta med ris, sedan åkerbärsparfait. Hann just ta mig hem så kom Annie hit... å jag har ätit, haha ont i magen nu usch. Lite kul att jag satt på bussen och emot mig satt en 130kg + och så såg jag en ostbågspåse i hans icapåse. Aha jaha konstigt tänkte jag. Vem var det som hade 4st 100gr chokladkakor + 2 portioner mat i sin väska och som har ätit som en gris :S idag.. = inte rätt person att döma ngn kanske. Men idag var ju bara en liten svacka ;) haha. Förresten min moster hade vunnit 2kg choklad, därav all choklad jag hade i väskan.

Helg imorgon? Planer....??? Jobb, men måste göra ngt mer annars bli man ju depp.. :S

Just ja ids inte lägga upp ngn bild på naglarna dom ser ut som den jag la upp tidigare, men här kommer bilden iaf på jag + linserna!!


Kommentarer
Postat av: Isabel

vad fin du är i håret!!

2009-02-06 @ 22:23:04
URL: http://www.belissima.se
Postat av: Tess

Snygg Anna!! coola linser å fin färg på håret That´s my girl:) skrattade hjäl mig åt messet du fått ligga?? hahaha bra svarat, dream on! puss

2009-02-07 @ 18:31:12
URL: http://lillasysterysters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0