Lugnt x 2.

Hade myskväll med Bm igår + mitt ovälkomna gäst, som verkligen gick mig på nerverna. Rätt åt honom att håret brann lite grann i mitt ljus haha. Nej när man är som ett damp barn och fattar noll, låter värre än den hemskaste väckarklockan + går i min säng 5ggr när man luktar apa. = inte ok dvs inte välkommen!! Fast tar tillbaks, hade myskväll med mig själv, räknar inte med den ovälkomne gästen och inte Bm heller för hon sov ju igenom hela kvällen. kl 1 blev jag less henne, väckte henne och skickade hem henne. Vad gäller den ovälkomne gästen var ju Bms så den hängde på henne såklart. Men hörde att hon gjort sig av med honom idag!


Idag har jag jobbat. Gick bra. Tog på mig ett längre pass imorgon, mer timmar = mer pengar. + att jag får SOVA 1,5TIM LÄNGRE!! det är ju d bästa :) Gillar som att sova ut på helgerna, vem gör inte det??


Ikväll har jag tagit d chill med min pastill. Sa att somnar man på soffan så är man död. Ok, eller inte ens det, en kväll, men att en sover på min soffa 2 kvällar i rad nej d funkar som inte. Speciellt när jag själv inte vill sova :P


Kvällens skratt står ju Madde för. haha

Efter Sthlm och lön blir det pulverdiet, ska chocka Annie å vara fit å tight som fan när hon kommer hem!! :P hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0