Moments of mys :P

Sitter nu och slösurfar, kollar lite Oprah. Pappa har gjort eld i öppna spisen. Vaknade halv tolv idag. Skönt och mys. Skickade in intervjuuppgiften igår i alla fall. Var en lätt uppgift, men ändå svin svår för min del. Hörde typ 1/10 ord som jag sa på bandet. Jävla mummel unge säger jag bara. Måste nog boka tid hos en logoped tror jag haha för det var illa!! aja all credits till mina vänner som hör vad jag säger, nu vet jag iaf vad ni genomlider.. allt för att vara min vän ;*

Pär är i boden idag, har psyk + fys tester han måste göra för att se om han tar sig in på militärhögskolan i halmstad. Sitter här och håller tummarna.. nyfiken för hur d gick för honom!!

Imorgon blir det IKEA, sen på kvällen blir det lite semlor mamma ska göra. Gott!! :) Har inget jag behöver från IKEA, kanske servetter? Hmm.. ska fundera vidare på det. Förresten ingen som ska elelr vet ngn som ska från Ötå till Luleå antingen fredagkväll eller lördagmorgon? :) Vill gärna slippa bussen :P

Nu ska jag och hämta mor min från jobbet.. Anna ska köra ojoj hahahahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0