Ötå.

Är hemma i Ötå nu, åkte helikopter hit på måndag. Var nice, gick snabbt :)
har inte gjort mkt vettigt... tänkte starta imorgon om jag orkar. är skönt att bara vara och inget göra + stiga upp 12 och fundera om man orkar eller ska somna om igen.

var och inhandlade naturdiet idag, 50påsar haha blir nog bra. men ska först sätta igång när jag kommer till luleå. varför nu när jag är hemma, har gratis mat + inte vilken mat som helst utan mammas mat. nej så dum är inte ens jag. Start i luleå, antingen lör eller mån. vi ser ju, tippar att d blir på måndag :P haha.

nee vid vidare eftertanke.. fortsätter nog imorgon med att inte göra ett skit, gillar faktiskt läget.. yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0