Virrpanna!!

Haft en bra å effektiv dag idag.Fått bort lite måsten, + gjort roliga saker :)

Mitt hem å alla mina kläder är iaf rena. Mina toppar är ej längre kluvna (hur länge då återstår att se, det roliga är att alla frisörer säger att mitt hår itne är risigt + att d är bra kvalla på det).. aja..

Lunchat idag på MatoPrat, gooott, med Sussa.. sen har vi varit effektiva å städat, som vi sen belönade oss med bio. Benjamin Buttons otroliga liv (tror den heter så?).. se den säger jag iaf!! Men lite sorglig ändå, rann iaf en tår nerför kinden...åhh..... :)

Finns inget jag vill köpa från stan heller, det är bra!!! Imorgon kommer nog mina nellyklänningar, lägger upp dom eller den eller ingen i värsta fall som jag behåller..

Imorgon blir det bio igen, ska på förhandsvisningen med jobbet, Män som hatar kvinnor.

Haha just ja angående min rubrik, trodde jag hade läkartid imorgon på sunderbyn, men såg nu att det var 24mars inte 24 feb hih. tur som fan att jag märkte det annars vet jag en som varit i eld och lågor när hon varit där i onödan!!

men nu tvätta bort sminket, sen se high school musical 3 <3!!




well, inte hade jag gett han dissen iaf!!!!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0