Brister.

Sista dagen idag på praktiken, känns skönt kanske man kommer börja hinna med lite annat här i livet än: äta, sova, praktik ungefär. Imorgon ska jag iaf SOVA UT!

Idag har jag faktiskt gjort allt jag skrev att jag skulle hinna med och faktiskt lite till. Även skickat in mobilen (den "gamla") på lagning, + lite annat jag inte orkar skriva här.

Vilken kväll säger jag bara.. först har jag bråkat som fan med min ipod, fattar seriöst inte än hur skiten fungerar men efter 1,5timme lyckades jag iaf få in musik på den. tror jag inte testat än, men ja.. Sen började ny f*tt skit !?=!?=!=#) datorn att bråka med mig orka. Sitter på gamla nu, funderar på om jag kanske ändå tar och behåller den?? kan tillägga att det var inge fel på nya, eller ja webcamen bråkade.. Så ikväll haft 2 situationer som krävt enormt tålamod. Och tålamod är ngt som jag inte har. Seriöst har krypt i hela kroppen på mig, funderade på att hoppa från min terass ett tag, andra ögonblick på att slita bort allt hår från skallen....ÅH :S så om ngn vet vart man kan köpa tålamod vill jag gärna veta det.

Måste skriva upp vad jag ska göra imorgon, så jag inte glömmer bort :)
- laga massa laxlasagne, å frysa ner
- stor städa
- träna, mest troligtvis. funkar inte ipoden för jag seriöst över alla pengar från alla konton och köper upp allt på max. Sen ska jag sitta där å svälla tills kläderna spricker!!
- Fixa dom nya studiehandledningarna till dom kommande kurserna och förhoppningsvis läsa igenom dom.
Hmm, har för mig att det finns en massa annat som jag har att göra... (?) Just ja ska fota det lilla som jag har att lägga ut på tradera, och kan nog ta och dona om i garderoben oxå! Ovanstående får väl räcka tills vidare.

Måste bestämma mig imorgon om jag ska till Ötå. Och ska jag, ska jag åka på tors, fre? Komma tillbaks sen på lördag? Söndag? usch vet ingenting och kan verkligen inte tänka på ngt alls nu :S

tänkte lägga upp en bild men nu början även denna skit att tjorva med mig..
så tack och hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0