Då var d helg!

Fredag idag = helg. För mig är det inte det. Jag jobbar, men inte så synd om mig för det. Tjänar massa extra + att jag hade ju helg mån + tis tidigare i veckan, även om d isåfall var en skit helg haha. Denna "helg" ska jag iaf unna mig och köpa en winegumpåse och ikväll blir det att kolla ngn film som gick på 9an. Funderar även på att fixa referenserna på hemtentan så jag får mitt VG.Vg på den och blev ett G på sista tentan jag skrev, utvecklingspsykologiska teorier. tack tack tack tack för det!! mirakel kan visst ske ;) omtentor nu 2 st, 0,8p st.. itne mkt att ha 1,6p men det är så tråååååkiga tentor usch = därför jag dragit på dom. Men d funkar inte förr eller senare måste d göras, å ju förr desto bättre har jag faktiskt kommit på! :P

Gått å blivit sjuk, är risig, tur att man inte har ngt ansträngande jobb = bör kunna jobba och överleva trots att jag är sjuk. Hade egentligen velat gå på Stuk på lördagen, men ingen som vill följa med mig :( Så jag skiter i det. Sparar mina pengar och min energi ist!

beställde färgade linser igår, blev bruna. Nu är det bara t-shirten som fattas ju! Men vet inte om jag törs beställa den. Ngn som beställt från USA och vet hur mkt avgifter och sånt det är som tillkommer???

Sthlm om ca 1,5v!! längtar :) har typ itne sett stina på ett år så det ska bli nice ;)

Ne ska göra mig fin nu, "the cherry on top", innan jobbet! haha. ha en bra helg :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0