Effektiv!

Idag har verkligen varit en effektiv dag.
- har lagat 4 olika rätter, blev 12 matlådor, två försvann dock som lunch och middag!
- stor storstädat läggan.
- bränt en skiva, hade 2 att bränna så behöver sno en hemifrån.
- städat i garderoben
- försökt få tag i studiehandledningarna, ena var dock inte klar, cp för dom ska vara klar typ 2v innan kursstart eller nå?
- fått sålt lite böcker :D
- fått G på min omvårdnadsplanering!

Känns sjukt skönt nu faktiskt :) Lönar sig att vara duktig ;)

Imorgon blir det att åka hem till byn, vill ju egentligen jobba, men kan ju inte hålla mig i Luleå å sitta å uggla i lägenheten och vänta på att dom ska ringa. Så nej imorgon åker jag hem, kommer tillbaks antingen lördagmorgon eller söndagkväll jag får se :) Känner jag mig rätt kommer jag säkert ha världens beslutsångest som alltid.. Svin jobbigt, spec när det är över små strunt saker. Men innan jag åker måste jag på Willys och köpa lite grönsaker som jag ska ha i min lax gryta, sen efter den har jag lagat färdigt mat för denna omgång :)!

Nu blev jag riktigt rastlös.. hållt igång hela dagen, och nu sitter jag bara på soffan och glor, skit på tv och kan inte somna.. kanske ska ta och packa väskan så har jag det gjort? hmm....

Grattis till Emelie som fick VG på sin tenta i Geriatriken! ;)



Kusinen Linda och jag back in the old days :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack sötnos! =)

2009-01-14 @ 23:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0