In time.

Jag, Anna, är tidig en morgon?! Börjar halv tio och är i princip klar så tar en blogg paus :)
Fredagen var det skola, jobb och sen middag och underbara stunder hos Annie, med henne och Bm. Emma och Niklas var också där en sväng. Vilken mage :) Men kan ändå inte säga att jag blir sugen. Är ju gammal (?) :P så min sugna tid borde väl närma sig. Eller så väntar jag dom 6 åren till som jag har på mig enligt min mor :D

Igår var det jobb till halv tio, sen blev det en vända förbi Tasty för lite strips, sen hem till mig med lite mer gotta med Sussa. Vi skulle ha hyrt film, men kände att vi inte riktigt skulle orka kolla ngn så vi skippade det. Var iaf i säng innan 24. Imorgon är det måndag, och jag har tänkt att from måndag ska jag börja med mina morgonpromenader. Kl7!! = då hinner man sen till skolan kl 10.. hoho... Aja bara jag tar mig i säng vid 22-23 är det mer lugnt. 2-3 tiden funkar inte..

Jobb idag till 3 sen vet jag inte om d skulle bli lite plugg och middag hos Emelie (?), återstår väl att se under dagen. Kanske man får sin julklapp oxå haha ;)

Jag känner att jag är inne på rätt spår nu faktiskt. Livet känns bra!! Blir nog träning i eftermiddags/kvällsidan!


Bjuder er på lite ögongodis, haha. Men varför så sad lillen? :( :P
Militären nästa för denna kille? Håller tummarna iaf :)


Ok kanske får spö nu för denna bild, men va fan är ju så gott som i gång med träningen så ;D

Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Ja, det finns ju fortfarande hopp för Pär...annat är det med hans syster :S

2009-01-25 @ 17:17:17
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: pär

ser ju helt skev ut

2009-01-25 @ 20:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0