Maddes dag!

Då har man jobbat idag, gick bra. Mkt folk. Sen hem, börja tvätta, sova lite däremellan ofc ;) Nu sitter jag här å glor, druckit massa cola zero. Blev ingen utgång, ingen som vill på Stuk med mig. Har inga vänner :P

Idag fyller Madde år. Men hon firar födelsedagen på annat håll. Grattis i alla fall :)

Affärerna, mina alltså, går för tillfället skiiiiiiit.. Inge bra jag som ska till sthlm å allt.. aja kanske vänder om man har lite tur!! Håller tummarna :)

Hade varit skönt att vara hemma denna helg. Blir nog först att åka dit i slutet av februari. Aja....

Nu ringde lillebror. Ngn som tänker på mig :) Just ja mamma har ju såklart ringt oxå.. För att inte glömma stina, åh vill till sthlm nuuuuuuuuuuuuuuuu... :(

I min rastlöshet "råkade" jag även lägga på lite saker i min hm beställning ;) sen vad man behåller är ju en annan sak!

Funderar på att kanske åka till fjälls under påsken. Då blir det att köpa en baginbox eller två haha. Vin, brasa, mys, after ski... jaaa vore ju helt lovely :D Vi ser ju ett tag kvar dit.

Nej ska gå och hämta tvätten sen hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0