Sömnlös.

Jag vet inte vad felet är med mig, men har har börjat ha insomningssvårigheter.. haft det nu i över en veckas tid, och nej jag har inte vänt på dygnet, för även om jag lagt mig 2 och vaknat 6 och sen inte sovit ngt på dagen kan jag ändå inte somna!! skit..

Så vad gör man då? Ja varför inte laga laxgryta, med svart spaghetti.. Done.. Den svarta pastan såg ganska masklikande, inte så "cool" som jag trodde att den skulle vara.. Jaha men nu då?

Vill på statoil, men inte törs jag gå själv inte.. tokig stad vi bor i ju, och hemska värld om jag skulle bli rånad på mina sista kronor hahahahaha!

aja..........



Kommentarer
Postat av: sussa

Är nog den där fullmånens fel tror jag ;P

2009-01-15 @ 09:41:10
URL: http://sussnanna.blogg.se/
Postat av: Annie

pöh, du sket i att gå på statoil för att det var för kallt! erkänn...

2009-01-15 @ 14:18:52
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0