Spara och Slösa krigar.

Så fått klagomål om min dåliga (?) uppdatering. Men har inget att skriva om.. men här har ni iaf ett inlägg.. :P
Ja mitt "nyårslöfte" om att bli en duktig och ekonomisk student går ju inte så bra.
"Måste" nog gå å köpa en ny jacka imorgon tror jag, + täckisar och ett underställ.. hmm
Sen blir det mathandling på Ica maxi mest troligt...

Annars då?
Var och tränade i måndags iaf. Fick ett gästboksinlägg på face: "Annna!! vart är du??? behöver dig nuuu!! måste ha en tränings kompis å du är den som har bäst karaktär.. varför är du såå långt borta när jag behöver dig??"
Kunde dock inte tyvärr ta åt mig av det så var lika bra å köra igång så man håller upp till bilden folk har av en!
Skolan är igång och nu är det dags att börja studera på allvar så man skriver 56/56 istället för 54/56 på tentorna haha.

Nee är väl nu man borde sova, fattar inte.. Min sömn är borta? Så det jag måste köpa nu är sömn och tålamod.
Hör av er om ni har ngt till salu! Jag betalar bra! ;)

Ngn som är sugen på 1v ngnstans? Let me know :D
men inte mellan 10-15feb för då är jag i sthlm :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker det ser ut som att du är sugen på en vecka i umeå ;)

2009-01-21 @ 15:32:36
URL: http://ejmk.blogg.se/
Postat av: Tesss

ja, faan du måste leva upp till ditt rykte!! jag litar på dej nu:) vi får köra lite pep träning på håll istället...

2009-01-21 @ 23:27:12
URL: http://lillasysterysters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0