stöd.

Fick iaf lite stöd från mitt förra inlägg, trots synden, tack ;) hihi..

Idag har det varit maraton skrivning i Omvårdnadsuppsats (B-uppsatsen), och vi blev faktiskt nästan klara. Det enda som är kvar nu är faktiskt bara att läsa igenom skiten eller ursäkta, verket (!) och se över stavning och dylikt. Känns så skönt faktiskt, obeskrivlig känsla :D Nu hoppas jag bara att opponeringen inte krockar med min tentaskrivning som jag har nästa måndag, då vet jag inte vad jag tar mig till :S!!! Har iaf skrivit ett mail till läraren och bett snällt om att inte sätta den då ;)

Helgen har alltså varit lugn och lugn.. Inte direkt skön eftersom jag inte hunnit göra så mkt annat än att skriva uppsatsen och ha praktik. Men bara cirka 1,5vecka kvar av denna tentamördar period, sen ny terminstart och jag längtar!!

Veckan som kommer har iaf 3 bra saker att erbjuda mig vad jag vet än så länge.
- ett h&m paket är påväg (beställde och betalade detta faktiskt före nyår :P)
- min söta minidator ;)
- och mobilen då såklart.. Som blond var rosa min färg, men nu som brunett har jag gått över till lila ;)

Sussa den skiten är i Sthlm, beställt lite hårprodukter av henne, får se om man får dom levererade börjar nästan tvivla :P
Allt sånt där är så mkt billigare i Sthlm! Var idag och köpte en toning, vet inte riktigt hur färgen kommer bli, men det återstår ju att se! blir nog bra ;) men den ska jag försöka hålla mig ifrån att färga till den 17 eller liknande. För då: då är det tentaröj på stuk! och jag ska då fira över att denna tentaperiod är över då!! Emelie är iaf med mig oxå! Sweet!! ;D


På Craxy horse i Alanya maj 2007.
Jag och Emelie SKA resa ngnstans nu till våren också, vart det blir återstår att se!
Men en sak är då säkert: DET ÄR VI VÄRDA! ;D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart vi ska! ;) hoppas förresten det bara är kameran som gör mig så otroligt lysande...

2009-01-06 @ 00:23:27
Postat av: sexii

vadå kameran? du lyser ju upp min dag, var dag ;)

2009-01-06 @ 23:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0