Trötter.

Fredag idag? hmm.. Ja dom säger det iaf, att det är fredag idag. Men kan då säga att det känns inte ett dugg i varken kropp eller själv att det är fredag idag.

Haft praktik, eller VFU som vi "måste" säga, dagen gick faktiskt riktigt snabbt fattar det knappt själv nu i efterhand.. Eller  njaaaa, vid vidare eftertanke så kanske jag förstår ;) haha, där blir det censur., men jag erkänner att ja jag är störd och lider av ngt fel ngnstans ;P :D

Iaf efter det hem äta äckelgröt, men det är nyttigt å billigt så bara "you'll eat it, you'll eat it and u like it!!" som min stulna kylskåpsmagnet säger. Sedan blev det att sitta å skriva lite B- uppsats längtar tills den är inskickad säger jag bara!!

Men nu.. mina vänner (?) ska jag säga att jag är trött och funderar på att krypa ner under täcket ;) Men först en dusch så man är ren å fräsch!


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte lider du av något fel, du är ju bara söt =)

2009-01-02 @ 23:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0