Its been a while.

Har som sagt haft semester från ALLT :)!!

Semestern har tillbringats största delen i Armasjärvi i stugan. Haft det riktigt skönt.
- Solat
- Bastat
- Ätit gott ("Övertorneå, det goda livet")
- Festat
- Umgåtts
- Shoppingfyndat
- CHILLAT :D
= ngr ord som kort sammanfattar min semester!!

Hade faktiskt lite ångest över att komma tillbaks till Luleå på måndag, men bara att komma in i vardagsrutinerna, en som jag helt tappat IGEN :S är träningen!

Nu blir det chill å jobb framtill LuleåKalaset! Då blir det 2 eventuellt 3 dagars fest återstår att se hur dom andra gör ;)

Börjar 12 idag. Frågan är ju då vad jag gör vaken? Jadu, gillar man frukost så gillar man frukost vad mer kan jag säga? haha


har lyckats ganska bra med sommarens mission: börja dricka ÖL!

Kommentarer
Postat av: sussa

UPPATERAAAAAAA!!!!! hihi ;)

2009-08-04 @ 09:32:01
URL: http://sussnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0