Borta bra men hemma bäst (?)

Jag vet faktiskt inte om det där stämmer. Tänker nu på mitt gamla hem vs. mitt "nya". Jag längtar till det andra stället när jag är på det ena, aldrig blir man nöjd.

Blev inge luppioberget :( Linda tyckte jag var lite tråååkig :( men som sagt vill kunna gå upp på toppen och fota lite vilket jag inte kunde göra då :( Men nästa vecka så :D

Jag vill gå å trääääna på helex, men det går ju inte. Eller skulle kunna köra armar å axlar, yeah kul, ingen uppvärmning heller :( Ja jag börjar bli less. Funderar om man ska boka en tid på vårdcentralen och be dom kolla mig igen, detta måste ju bli bra!! Jag har ju tänkt sola å bada en massa i sommar!!


Bild på tomtegrottan på Luppioberget.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi får ta en tripp till Luppioberget när du får semester :) och ja du var som Tråkig :P

2009-06-23 @ 18:20:49
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0