Midsommarhelgen.

Hänt sen sist då?
Ja dom där winegumsen höll då inte länge :P

Midsommarafton blev det grillning hära och lite dricka :) Sen en jävla massa träning för magen, minns inte senast jag skrattat så mkt. Nu pratar jag om min och Lindas cykeltur när vi var på turne mellan stugorna hära. Punktering och jag på pakethållaren och en galning vid styret ;) haha ja det hördes då på långa vägar att vi var påväg så fanns det ngn björn därframme skrämde vi nog bort den rejält :P Iaf att senare ta oss hem vilket är cirka 1 max 2 km tog oss iaf 30min... sjukt


Gårdagens spenaderades mest sovandes. Jag och Linda kurade ihop oss i deras soffa med ostbågar, cola, tv och massa tidningar. Men det hela slutade Zzzzzzzz... Senare på kvällen kom Sussa och Rickard hit. Mera grillning, korv och liknande. Tror dock jag talar för nästan alla när jag säger att marshmallowsen var bäst ;)

Idag ska mamma baka jordgubbscheesecake :) Sedan är nog en tur till Luppioberget planerat!


Heaven.


Kommer upp midsommarbilder senare har glömt kabeln till kameran hemma i Luleå.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, våran cykeltur var klart det roligaste på hela midsommaren :) haha... 30 minuter för 600 meter, det är nog rekord och vi hade t o m cykel. haha!!

2009-06-21 @ 13:41:42
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0