Ny veckaaaaaaa

ja inte länge kvar nu till en ny vecka :D = jobbhelgen är äntligen över :)
gick ganska snabbt idag, var dock lite väl mkt folk där i slutet av dagen, undra om söndagarna kommer bli killersundays, jag tror nästan det, usch :S

Idag är det exakt 1 månad tills jag fyller 25. Lite blandade känslor där.

Idag fick jag äntligen med mig M för en promenad till kvantum. Köpte hårfärg där, sattit samma som alltid i överhåret och sen mörkblond i underhåret (ser ju ut som ljusbrunt dock). Vet inte om jag är nöjd eller inte.

Just ja imorgon ska jag vara duktig och skicka tillbaks mina två klänningar från Nelly och ringa och avboka naglarna. Klippte nämligen av dom idag.. hårt men ett måste :'(


nu sova så jag orkar stiga upp halv åtta imorgon som planerat, har lite saker att hinna göra före jobbet :P


Kommentarer
Postat av: Theres

25!!! satan vad gammal du blir ;D ska börja kalla dej för tant Anna

2009-06-15 @ 20:55:31
URL: http://lillasysterysters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0