ta tag i livet dagen

haha kom på att jag kanske måste uppdatera med tanke på mitt senaste inlägg så ni inte blir alltför oroliga över mig ;)

I fredags var det fest hos Annie med massa tjejer. Sedan blev det utgång på Stuk. Var en trevlig kväll :) På lördagen var det dags för personalfest, god mat och ja det var trevligt. Blev sedan en sväng på färjan. Igår låg jag och sov hela dagen. Idag är det "ta tag i livet dagen", dvs diska bort helgens disk, träna, försöka se ut som en människa igen och tvätta. Imorgon är det slut på ledigheten och dags att börja arbeta igen. Annie har lämnat mig :(

Aja råkade laga mat och fick världens disk så måste diska igen typ...............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0