vilken kväll.

dagen började bra, eller nej det gjorde den ju inte.
Sedan forts sen ännu större och svullnare och ondare. Tillslut blev det olidligt så gick tidigare hem från jobbet till vårdcentralen. Där försökte dom ta livet av mig, dvs tog mig inte på allvar å släppte alla före mig. ett tag funderade jag tom på att fejksvimma haha. Tillslut fick jag träffa en läkare: akut remiss till kirurgen i sunderbyn. tack och lov körde min syster mig dit, min taxi annie är ju borta än :( min budget tillåter som inte taxi tor a la sunderbyn.
Där fick man två bud, narkos eller utan ngn som helst bedövning? sen blev det i alla fall att dom skulle testa med lokalbedövning och tack och lov fungerade det.

Var hemma för typ en timme sen, nu har jag ont å kan typ inte gå.
Varför händer detta miiiiiiiiiiiiig? :S

Kommentarer
Postat av: helena

vad har nu hänt?snubblat?=) nyktert tillstånd...?=) funderat mer på 27:e?skulle va kul/helena

2009-06-18 @ 19:24:48
URL: http://www.helenakblogg.blogspot.com
Postat av: theres

vad har hänt??

2009-06-18 @ 20:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0