fredagen den 13:e.

denna dag brukar jag vanligtvis ha mer tur än vanligt. men att den inträffade 2 månader i rad höll inte. Efter att ha varit och handlat på Ica imorse hade jag fått posten. Ett litet brev från CSN, blev lite orolig. Visade sig senare att det hade jag rätt att vara också. Har blivit återbetalningsskyldig. Tagit för mkt bidrag och tjänat för "mkt". Räknat ut att kalaset kommer slut på 1500 i skulder. = 1500kr i sjön, eller havet rättare sagt. Tycker det är så sjukt, alla från barnbidrag för att de har barn oavsett vad d har för inkomst. Varför får inte alla som studerar studiebidrag oavsett inkomst!?!?! Bara jag som inte riktigt tycker att saker och ting hänger ihop?????

annars under dagen har jag pluggat lite med Emelie, sen blev det "Yes Man" med Madde. Emelie kikade förbi en sväng efter att hon slutat jobbet. Jag la ju den roligaste kommentaren idag när vi var ute på terassen, haha. Skönt att få skratta lite :D

Lagt kl på 6, tänkte ta en dusch + hinna fixa till mig lite innan jag börjar 7.45 imorgon. Kan ju inte komma med gårdagens smink till jobbet imorgon!! :O :S Skulle egentligen se en film nu, eller en bit av en, "Prom night" men googlade om den och kom fram till att det är nog ingen film jag törs se själv!

Så tack och go natt!!  Tur att det bara är 13 (!!!!!) min kvar av denna dag... :S vet att det är många som håller med mig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0