Nu är det igång!!

tentaplugget alltså :P

Dagen började med att jag steg upp redan halv åtta, åt min goda frukost + började paketera mina tradera paket som ska iväg nu så snabbt som möjligt. Sedan fick jag ett sms att min jacka fanns att hämta ut. Hämtade ut den och slängde även in en klänning i tvättmaskinen. Kl halv elva kom min modell, tog ngr bra kort sen kl 11 döck emelie upp och då körde vi igång tentaplugget! haft en intressant, eller sjuk, väl själv, mailade med en lärare idag, fattar seriöst inte hur dom tänker.. aja dom anser iaf att dom alltid har rätt och det är dom som har makten så inget att göra åt.

Jag har en ny last. Jucien dom gör reklam för hela tiden : Färskpressade apelsiner från Valencia, smaken: apelsin, jordgubb och svartvinbär. riktigt god, tyvärr så god att den inte räckte i 3-4 dagar utan endast 1,5dag.. illa.. så nyttig är ingen juice att den ska drickas så snabbt, så blir nog inte att köpa den så ofta.

Imorgon är det helg!! Blir nog mest troligt bastu och sen häng hos mig, kanske Allstars? men det tror jag inte. sen blir det jobb lör och sön. Lite fest + utgång på lördagen :D

Lägger upp en till idolbild på mig eftersom dom gillades så mkt :P tänkte egentligen lägga upp en bild på min nya jacka men gör det imorgon ist :)


Kommentarer
Postat av: Carro

söta kusin. (:

2009-03-10 @ 16:43:10
URL: http://carolinkummu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0