Oooover!!

Sådär då var tentap över, eller det beror ju lite på hur tentorna gick. Jag tror iaf att denna tentap var en dålig tentap för mig. Återstår att se...

Har just storstädat lägenheten, såg förjävligt ut!!! Nog för att jag ska ha fest idag, en liten en, = kanske bäst att städa efteråt. Men så var d inte i mitt fall, kan inte släppa in folk får ju allergi(damm)chock.

Igår lagade jag ett par skor + putsade till mina nike sneakers. Ser nääästan ut som nya nu, hade jag haft pengar hade jag nog hellre gått och köpt ett par nya men nog duger dessa nu, absoult :D

Ikväll blir det iaf stuuuk, känns riktigt kul!
nej fick ett uppdrag nu är ganska mutbar när det gäller pengar hahaha.

laaaaaaaaaater!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du har som blivit lite dålig på att uppdatera din blogg :P

2009-03-31 @ 11:47:18
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Linda

DU har blivit kass på uppdatera din blogg....

2009-04-01 @ 13:10:22
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0