Tentaperiod.

Har gått lite i tentaide, vilket kanske märkts av på min dåliga uppdatering.
Tenta på fredag, känns som att det är imorgon, men har faktiskt på mig denna kväll + hela torsdagen, tur det då
Vet inte alls om jag pluggar på rätt men jag hoppas jag har tur och att det går vägen.

Ska till sunderbyn egentligen på tisdag, men vet inte känner att det är inget panik besök så tar nog och avbokar det och försöker få en tid i maj eller juni helst. = 250kr till tenta"food"  istället och det behövs..

Är hos Annie nu, ska äta köttfärsbiffar med chili och vitlök, sen potatis och sallad.
Spännande!!
Än så länge har jag smakat:
- pepperoni jr, alltså en 45gr hamburgare, gott!!
- en skinkskiva, funkade men gillar kalkon så mkt bättre.
- hushållsmedvurst, smakade bara fett, dåligt fett.. usch
- parisare, gott men ganska konstig konsistens.
Ska köpa ölkorv och smaka här snart oxå bara jag orkar gå och handla :P

Helgen blir lugn, inge jobb, utan plugg till nästa tenta. fre, mån, å fre. sen den 27e blir det  fest fre och lör :)
Imorgon ska vi boka stlmskryssningen, åker den 22april - 26april till sthlm, sen kryssning, singelkryssning dessutom, den 24-25 april. Ska bli skönt :) hoppas på att hitta en jeansjacka och lite vår/sommarkläder!!

Nu kolla vart maten är... huuungrig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0