Dag 4.

och det går faktiskt bra för mig :) Visst har jag mina svackar, men inte syndat än så länge. Försöker träna så mkt jag hinner/orkar, blir lättare då,men samtidigt svårare hmm... Handlar bara om att bryta gamla dåliga vanor.

Igår var det iaf en promenad runt sjön och sen var jag och Annie på step up. Jobbigt? Ja. Tråkigt? JA. Nej ska hålla mig i gymmet, för igår gick det verkligen upp för mig att jag gillar inte att gå på pass nåmera. svårt att tänka tillbaks för ngr år då jag vill bli step up instruktör, fii fan.. jaja kanske vänder. Efter passet gick vi å körde ngr övningar i gymmet.

Väntar på att klockan ska bli halv tre, ska till Sunderbyn en sväng, sedan plugga sen ta mig till gymmet ytterligare lite kondition och styrka. Måste plugga plugga plugga tenta på torsdag!!! åh, inte blir det bättre att det är världens tråkigaste ämne vi har om.........

Just ja angånde min handlarlista, fixade den själv igår. Men fick iaf en mjölk av en som kom förbi haha.

Ok solen skiner, snön smälter, men jag känner ingen värme? eller jo kl 8 varje morgon i min säng blir det ruskigt varmt, så idag bytte jag till mina sommartäcken!

jag är rastlös i kroppen å själen.. vill hitta på ngt buuus nu här snart :D
Men "detox" och pluggide till 1juni :S men SEEEN ;)

Kommentarer
Postat av: Theres

Du är sååå flink lilla vän!!

men erkänn att orsaken till prommenaderna runt sjön bara är för att se om det tinat fram

några trädgårdsmästare;P

2009-05-12 @ 20:58:06
URL: http://lillasysterysters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0