Det går bra nu!!

Tentan idag gick nog bra tror jag :) Känns riktigt nice att förhoppnings ha den borta!!
Dock har jag sjukt mkt kvar i skolan än innan jag får ta sommarlov: 2 seminarier, 1 onlinetenta, 1 grupptenta, 5 del skriftliga tentor. Fattar inte hur mkt lärarna får pressa in i en och samma kurs!!

Är rastlöööös.. sitter och väntar på att gå och träna, tänkte kanske ta en promenad här innan. Finns inget värre än att vänta, och är för rastlös för att sitta och glo tv...

Nästa vecka får jag besök ons - lör, nice med lite sällskap. Nog för att jag ändå gillar min "ensamhet" ;)
Ska även passa på att göra en storhandling då när man har bil!! eller tillgång till bil! Handlarlistan är redan klar, blir massa sommarfräsch mat! Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0