gillar att ha fel!

Idag har jag haft världens klumpigaste dag, fan vad less man blir sådana dagar!! Men jag har iaf klarat mig utan att slå sönder ngt eller skada ngn ;P och inga blåmärken än vad jag vet om!!

har inte gjort så mkt vettigt idag, eller inte blivit ngt plugg iaf, men va fan dagen är ju inte slut än!! Varit på gymmet med Annie å Cia, körde kondition (ordentlig för en gångs skull) och sedan armar + mage. Senare på kvällen blev det en promenad runt sjön, gick via bergviken och hittade solen där ;) var försiktig tog bara 12 min.

Jag är sugen på bus.. men inte denna vecka efter tentan då :D

trodde jag hade skola 8.15-14,30 imorgon men där hade jag fel, 13-16.15 är det visst. så skönt/kul det kan vara att ha fel ibland :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0