Härliga söndag :D

i alla fall för mig som var nykter igår :D Andra mår nog dock lite sämre hihi ;)
Nej kör en liten "detox" nu, ska vara nykter maj ut!! sen innebär den även att bli av med lite laster man har i livet. Började igår med en, imorgon på måndag ska jag försöka utrota en annan. Den kan jag avslöja: bli av med mitt cola zero beroende! Men detta beroende är som kopplat men den andra så lika bra att ta bort båda :D

I går var det fest hos Annie, god mat iaf som den :) Cheesecake me like what else can i say? :)))))  (såna dubbelhakor får man av för mkt c.cake haha).

Just varit en snabbis på stan, funderar på att koppla in datorn nu till stereon = ngt jag bör klara av!!

Ikväll blir det film och myyys ;)

Grattis Annie, 24år hihi. Skulle bakat en sån tårta åt dig om jag bara haft tålamodet du får dock nöja dig med min lilla present :)


Kommentarer
Postat av: AH

Looks like your boobies, lickyslicky ;) thank u

2009-05-10 @ 19:05:10
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0