Illa illa jaja..

Ok jag har varit sämst på att uppdatera bloggen, men jobbade helgen efter valborg och nu har jag en tuff innevecka (som tack och lov snart är över!), dvs, 8-16 i princip varje dag :S

har gjort om lite här hemma, piffat till soffan med lite nya kuddar och sängen med ett nytt överkast. Det sist nämnda är mest i syfte för att försöka inspirera mig att bädda sängen oftare haha. Nej men färgen på det gamla passade inte in nå mer :P

Idag fick jag hem en ny locktång på posten, funderar om man ska orka testa den imorgon eller vänta till lördagen? På lördag är det iaf fest på varvet, tror det kommer finnas cheesecake där!! är inte förtjust i mkt bak å sånt, men cheesecake det är ju bara himmelriket försig!! :)

Kom just hem från en promenad med Bm, det var skönt. Men hade jag fått gå själv idag hade det bara blivit pannkaka av det hela. Imorgon har jag tänkt ta mig till gymmet, har bara skola till kl 12 så!!

Nej nu ska jag kolla till mina ägg som jag kokar till min tonfisksallad som jag ska äta imorgon. Är någon viss person som "inspirerar"  mig att äta tonfisk!! haha :P

Just ja, jag har blivit "växtodlare" hahahaha. har en basilika på odling får se hur detta kommer gå :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Den basilikan kommer dö :P haha.. nej då, du är säkert en duktig växtodlare ?!?

2009-05-08 @ 12:34:16
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0