Väääärme.

Fått bort ytterligare en obligatorisk uppgift idag. men var knappt att jag höll på mig att ta mig till skolan, idioter som bromsar (typ cyklister) när det blir grönt. Hade jag ramlat å min dator gått sönder då #¤%&¤#&%"#¤!!!! Jaja :P

Fick min parfym idag på posten, its lovely :) Lilla flaskan oxå, 100ml, haha räcker väl månaden ut iaf ;P

Fick sova en timme idag, la mobilen på ljudlöst. Sen blev jag väckt av Annie, gett henne ett lösen för hon kan väcka mig, men detta är ngt som inte får missbrukas!!! Blev i alla fall lite träning på Helex, sen var vädret så fint när jag kom hem att jag tog en promenad med Bm runt udden.

imorgon SKA jag sätta igång med tentaplugget!!! :P PÅ ALLVAR!


Kommentarer
Postat av: Linda

jag har också den parfymen :p

2009-06-01 @ 12:15:07
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0