Vilodag.

Har jag idag, men känner mig slöare än slöast. Imorgon blir det lite kondition.

Varit idag och solat en gång till, bara 12 min, ger ingenting = känns lite meningslöst. Men som sagt jag tar d försiktigt :P Var igår och kvällshandlade på Kvantum köpte sollotion :) Fre,lör och söndag ska det nämligen bli toppenväder har jag bestämt. Då ska jag ut med min nya inhandlade picnknick filt och sola/plugga.

Hade för mig att det var sista Greys förra veckan men icke det. Ska och handla jordgubbar snart, finns det inte dööör jag av sorg (var nämligen slut igår då jag skulle köpa). sen ikväll blir det jordgubbar med vaniljkesella, helt lovely!!  Ska nog ta och göra en ansiktsmask, har en i vanilj-jordgubb men kanske blir för mkt haha vi får se. En rejäl dusch iaf och scrub. Sen skooooola imorgon fi fan. Aja bara tuta och köra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0