Helg!

Eller är egentligen 2a dagen jag är ledig :) Igår var det stan som gällde, hittade mig en söt klänning + väska! Ganska oeffektiv dag annars, förutom att jag fick bort min strykhög. På kvällen for jag och hälsade på syster, Elin. Vi fikade gott, juligt, saffransskorpor,juleskum, och de nya ballerina pepparkakorna. Sen hinkade vi i oss ett x-antal koppar te och pratade en del. Elin är helt galen på att dricka te! haha :)

Vaknade 7 imorse, riktigt riktigt trött. Kände att jag ville nästan börja gråta för att jag var tvungen att stiga upp. Men sen slog det mig att de behövde jag verkligen itne göra och somnade därefter om :) Just tagit mig en dusch, ska på storheden snart med moster. Denna gång ska jag bjuda henne på lunch här hos mig innan, så blir inge max idag :P!

Ska börja klä på mig nu och göra mig iordning!

Kommentarer
Postat av: elin

Yes är helt galen i denna dryck! kul att du var förbi det blir inte allt för ofta som vi ses.

2009-11-30 @ 13:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0