JAAA!!!!!!!! :)

Läkemedelsräkningen: check! Gick faktiskt riktigt bra och jag ska inse detta så har jag nog klarat den :D! Så grymt skönt det vore!!

Sitter på varvet nu hos Sussa och hänger. Har en fisande kille brevid mig, vill inte veta hur stora hans fisar kommer bli när han blir karl. haha ojoj.

Blev inge Ötå i helgen. Tar det senare, skönt med en ledig helg i Luleå :) Är ju som halvsugen att fara till Stuk ikväll...... ;) Men det blir nog inte så. Förstår inte varför inte folket är på, det är ju GRATIS in hahahaha. Har i alla fall varit på bolaget idag och inhandlat 4 bright öl :P Kanske blir fest imorgon istället, hursomhelst skadar det ju inte att ha lite alkohol hemma i kylen så man kan vara lite impulsiv ibland :) Nej blir nog heldag + kväll här på varvet! Har skickat en beställning från IcaMaxi, clementiner och cola zero, sen ville Sussa ha godis så kanske måste äta ngn därifrån så hon inte mår alltför illa :P

Idag är det en vecka sen jag senast varit på Helex.. :( Fick ju feber i söndags sen haft det i ngr dagar och varit lite förkyld och allmänt hängig. Slut på bortförklaringarna: idag hade jag faktiskt kunnat träna, men skiter i det. Ska gå imorgon iaf :) Måste revidera C-uppsatsen så jag får BORT den också! :)

Nu sa Sussa ngt klokt: ska börja laga mat snart. Det gillar jag :) Skönt och gott att äta ngn annans mat ibland, än min egen och min mosters. Dock har mosters matpaket börjat komma mer sällan! aja kan ju faktiskt laga egen mat också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0