L.A. Gigolo

Filmen jag och Sandra såg igår var skit, Trick r' Treat, så hyr inte. Var en skräckis typ där en rektor halshögg sin 10(?)åriga elev, vet inte såna filmer faller mig inte direkt i smaken.

Idag har jag jobbat, 10.30-18. Trodde verkligen inte jag skulle klara av det på morgonen. Men det var för mkt pengar för att sjukskriva mig. Överlevde iaf, har dock varit väääääldigt trötter, en av biverkningarna från tabletterna jag tar. Med min "tur" har jag råkat ut för sisådär 4-5 biverkningar, inte så kul, speciellt inte när tabletterna inte gör hela sitt jobb, har ju fruktansvärt ont ändå. Efter jobbet gick jag och lämnade tillbaks filmen. L.A. Gigolo fanns inne så passade på att hyra den, dock lyckades jag inte få ngt sällskap till filmen. Kämpade mig igenom filmen utan att sova, men sovit mellan 20-23 ungefär. Just tagit nya tabletter och väntar nu på att bli sömning av dom. Vill att klockan ska bli 7.45 så jag kan ringa till VC och få en tid, hoppas jag får komma dit imorgon, annars måste jag gå på jourtid på kvällen och vet inte om jag står ut att vänta ändå till 17-18.. Som tur är har jag praktik först 13.30 på tisdag!

Nej om man ska ta och lägga sig i sängen, gruvar mig bara för att stiga upp. Är då det gör som mest ont + när jag ska sätta mig ner :(

Blev ytterligare en vit helg, får se om det blir fest nästa helg eller om man tar och åker hem till byn!

Kommentarer
Postat av: helena

om det blir att åka hem till byn kan du alltid göra ett stopp i kalix=)

2009-11-16 @ 07:25:38
URL: http://helenakblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0